dilluns, 4 de maig del 2009

Setmana 30 de la Temp.2009

Dilluns 27-04-09 Després del "tute" del 1/2 Ironman d'Elx i del viatge optem per una sessió suau de trote, 20' i a la dutxa.

Dimarts 28-04-09 Nadar 1500m. amb 3 x 400 suaus combinant pullboy i crol + jacuzzi + sauna

Dimecres 29-04-09 Nadar 2000m amb 3 x 500 amb el últim 100 fort. Per la tarde 3h de Btt amb Joan Farnos fent el recorregut de la ruta Pedals de Boira que arriba a Flix, al ritme que li agrada a Joan (xerrada/esbufec).

Dijous 30-04-09 Bici 60km fent el recorregut final de la possible Klàsika de la Ribera, es a dir, Flix-Vinebre, aquí agafar el camí a l'esquerra de la nau de Pescaporta per a fer el Muur du Pescaporten, després seguir per el camí asfaltat fins la carretera de la Torre a la Figuera i anar cap a la Torre, d'aquí a Ascó on atravessem el poble per anar al camí de ciment que hi ha al darrera i que dona a la carretera de la Fatarella, aquí pugem el Muur du Hipodromen i tornem a Ascó. Seguim cap a Flix on anem a buscar el Muur du Costa del Graellamen, seguit del Muur du Vingalis fins al coll de la Palma,on baixem fins la carretera de Bovera i pujar a l'ermita del Remei. Recomanable 39x25 mínim.

Divendres 1-05-09 Dia del treballador.Tot bon triatleta ha de treballar si vol tenir resultats, així que 12km a 4'49" per la carretera de Ribaroja relaxant les cames dels Muurs del dia anterior i per l'endemà que anem als Monegros a desfogar-nos.

Dissabte 2-05-09 Maraton dels Monegros. Btt 113km. Vaig dubtar fins la mateixa setmana si anar-hi o no. Finalment i vaig, de Flix anem Xavi Jornet (excelent 3er lloc final amb 3h46') , Mario Solé (lloc 53 amb 3h59') Pau Masip (lloc 368 amb 4h51') i jo que vaig quedar el 89 amb 4h09'. Els Monegros és un clàsic de la Btt, ja la vaig fer al 2004 fent 4h43' agafant un pajaron considerable, així que aquest any tocaba fer-ho millor. Vam sortir uns 1700 bikers, com a bojos buscant un bon lloc, hem va costar però al km 10 ja estava al davant, abans de la primera pujada els nervis eren evidents i vam poder veure moltes caigudes, jo vaig estar a punt de passar per damunt d'un biker i fins i tot vaig anar dos cops a la cuneta. Al començar el port va engantxar-se la cadena entre els plats i el cuadre fins a tres cops, el que hem va fer perdre el grup de davant. Va tocar remontar i per el pla tirar com un boig fins que vaig poder agafar un grup gran cap al km 40, més tard al km 60 agafo a Mario que tenia rampes, anem amb un grupet fins el km80 on ens avituallem. Després hi ha dues rampes on hem torna a passar el problema amb la cadena, així que hem quedo i a partir d'aquí les forces ja no estan per molts trotes, vaig anant fins a meta a un ritme mig per no perdre molt, hem passen grupets de 4 o 5 però ja estic cansat per seguir-los. Finalment 4h09', milloro 40 places i 34 minuts. Estic content, l'any pròxim i tornem.
Més tard saludo a Joan Farnos, Carles Checa i Toni Arbonés, deixo a Xavi que ha de recollir un trofeu i marxem Mario i jo, ja que he de currar a les 22h. Per la ràdio escoltem el partit històric del Barça al Bernabeu, ja veurem la final de la Champions a la tv.

Diumenge 3-05-09 Descans.

Total setmana Nadar: 3500m Bici: 228km Correr: 16km Hores: 12h

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada