dimarts, 10 de novembre del 2009

Resum temp.2009. 2ona Part. IM Altriman




Be, després de no acabar massa content de l'Ironcat, tocava tornar a intentar-ho, aquest cop anava a fer l'Altriman http://www.festricap.com/, aquesta era una prova diferent de totes les fetes, l'organització deia que seria el triatló més dur del món. I com deia una parenta meva " A fe de Déu" que tenien raó. Abans d'aquesta prova vaig fer:
-Marxa Cicloturista Puertos de la Ribagorza, de 190km acompanyant a Enric Labaila, acabo amb 6h15' sense classificació ja que anava sense dorsal. Vaig anar a tope 80km però al tercer hem vaig quedar del grup gran i fins a meta anar rodant.
-1/2 Ironman de Balaguer. Una bona prova, aprop de casa per sols 38€. Bona organització dels amics de Balaguer, Ramon Fargues, Ricard Viola i cia. Hem va acompanyar J.A.Rius, "Ñoño", que va cumplir com un valent. Per la meva part vaig nadar normal, en bici remontant tot i els dos ports però al còrrer els primers 10km fatal!!!, després i no ser el perquè començo a anar millor i acabo dignament.
-ALTRIMAN . 3'8km nedant a les 5 del matí a 3ºC, després 188km amb 5000 metres de desnivell positiu i 6 ports, i de postre una marató amb 700m. de desnivell positiu. Aquest era el menú. Aquella setmana no havia nedat ja que tenia otitis, així que els primers metres volia més plegar que un altra cosa, però poc a poc vaig anar fent, acabant de nedar en 1h25' malament però és que quedava molta feina a fer. Amb la bici vaig tardar 9h34' a menys de 20km/h, lo que demostra lo dur que era. Al baixar de la bici tenia pensaments de plegar, estava fet caldo, però ja que hi erem, fins al final. A la marató vaig anar fent intentant no parar excepte a la rampa de dos quilòmetres al 15%. Finalment faig 4h27' i acabo l'Ironman amb 15h41'. Tothom feia 4h o 5h més que la seva millor marca a l'Ironman. Quan tornavem al cotxe parlava amb Carlos Ramirez (38 IM i 10 vegades finisher a Embrun) i hem comfirma que sense cap dubte és el més dur del món. A l'endemà hem trobo a l'amic Ricardo Lazarte (16 IM) i li comento la idea d'abandonar que vaig tenir durant la prova, i ell hem contesta " Y quién no tuvo esa idea durante el recorrido".
Trepa surt dos dies a fer deportiva i tres dies a fer ferrates col.laborant amb Rogles Aventura.

altriman 2009 jpeg
Cargado por Veloactu. - Descubre los videos de deportes más espectaculares.

La foto: Roger (3 IM), Robert Mayoral (15 IM) i Carlos Ramirez (38 IM) fent un beure abans de sopar el dia abans de l'Altriman.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada